RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS
|
||||
DATA DE LA CAMPANYA: • Data d’inici:9 de juny del 2008 • Data final : 29 de juny del 2008. |
||||
OBJECTIUS • Motivar la recollida selectiva a aquell sector de la població que encara no fa la separació del paper, vidre, envasos o orgànica |
||||
RECURSOS • 3000 exemplars de Bosses de selectiva (de tres unitats) de ràfia |
||||
DESENVOLUPAMENT La campanya s’ha desenvolupat en dues accions:
1. Acció mediàtica Amb l’objectiu de incidir en el valor que tenen els diferent tipus de residu, com a motivació per a reciclar, es va fer una campanya mediàtica emprant els següents mitjans: • 40 opis • Rotulació 3 busos (cartells de la recollida matèria orgànica, paper, envasos i vidre) • 2 insercions a premsa • 35 Insercions spots Segre TV • Insercions a 10 panells electrònics de la ciutat • Col·locació d’adhesius de reforç a la campanya als contenidors de RSU. • Rotulació de camions diürns de neteja vial d’ILNET
2. Lliurament d’elements per al foment de la recollida selectiva Es van lliurar bosses de ràfia a les 6 deixalleries de Lleida per la fàcil separació de residus domèstics. Tanmateix en algunes entitats representatives de Lleida se’ls facilitarà petits contenidors de recollida de residus, també per al foment de la recollida |